Ріпкинського ІРЦ Ріпкинської селищної ради
Олександр Анатолійович ДРАГУН
Напрями роботи:
планує та організовує роботу інклюзивно-ресурсного центру, видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання, затверджує правила внутрішнього розпорядку, посадові інструкції фахівців.
Ріпкинського ІРЦ Ріпкинської селищної ради
Надія Петрівна РУБЛЕВСЬКА
Організація бухгалтерського обліку відповідно до законодавчих та установчих документів
вчитель - логопед
вчитель-дефектолог
Ріпкинського ІРЦ Ріпкинської селищної ради
Алла Олександрівна МАРЧЕНКО
Напрями роботи:
проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, педагогічний супровід та надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, які перебувають на обліку в ІРЦ, шляхом проведення індивідуальних та групових занять, надання рекомендацій щодо складання, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами, консультативної та методичної допомоги педагогічним працівникам закладам загальної середньої та дошкільної освіти, участь в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти.
практичний психолог
Ріпкинського ІРЦ Ріпкинської селищної ради
Марина Миколаївна НАЙДЬОН
Напрями роботи:
здійснення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини в тому числі з використанням стандартизованих методик
WISC-IV (застосовується для оцінки здібностей та потенціалу дитини (наявний інтелект), а також набутих знань і навичок);
LEITER-3 (застосовується для оцінки невербального інтелекту);
CASD (застосовується для швидкої діагностики без урахування вікової категорії, рівня розумового розвитку або ступенів розладу аутистичного спектру);
PEP-3 (оцінює поведінкові прояви та здібності дітей);
CONNERS-3 (застосовується для оцінки синдрому дефіциту уваги і гіперактивності та найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків).
здійснення психологічного супроводу та надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, консультативно-психологічної допомогу батькам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей.