Рекомендації розроблено вмежах проєкту ЮНІСЕФ «Покращення доступу до послуг дошкільної освіти в умовах надзвичайних ситуацій та раннього відновлення в Україні», який реалізує ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» за підтримки Міністерства освіти і науки України. У рекомендаціях висвітлено питання функціонування команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти, принципи, завдання та основні підходи до її формування, а також описано особливості складання індивідуальної програми розвитку. Наведено приклади протоколу оцінювання потреби дитини в наданні підтримки в освітньому процесі та протоколів засідань команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, які допоможуть учасникам команди якісно організувати роботу.
Авторки: Ірина Білецька, Ольга Коган, Ольга Набоченко, Валентина Новосад, Людмила Юрченко
Нове юридичне розʼяснення надає відповіді на питання педагогів ПРО КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІ ЗАНЯТТЯ для дітей з ООП.
Зокрема, пояснюється:
- коли й де можна проводити корекційні заняття та чи можна це робити в урочний час;
- хто може проводити такі заняття в дитячому садочку й школі;
- чи є певні вимоги до оформлення календарно-тематичного планування для надання корекційно-розвиткових послуг в ІРЦ;
- чи рахується 25 хвилин корекційно-розвиткового заняття як академічна година;
- як ввести в штат закладу освіти ставку логопеда.